Monday, August 01, 2011

Shooting Video APC daerah Petaling Utama



pada 26 Julai bebaru ni aku terlibat di dlam mengambil gambar di hari Anugerah Perkhidmatan Cemerlang PPD petaling Utama yang bertempat di Kolej Bandar Utama Damansara.. jam 2.00 petang.. apa lagi bergerak dengan boss aku terus ke tempat yang telah ditetapkan.. sampai sana dah ada 2 orang cikgu yang sedang menunggu.. maka lebih mudah lah sedikit kerja kami nanti.. tunggu punya tunggu jam 2.30 ptg tuan perasmi pun tiba iaitu YB Datuk Satim Diman Adun Sri Serdang.. ok lah.. ucapan tu biasalah..berbaur politik.. apapun last sekali.. 'saya derma 10,000 kepada ppd petaling utama' .. wah.. senangnya bagi duit gula2 politik.. hahahaha.. apapun aku buat tugasan aku.. ambil video dan tangkap gambar apa yang patut.. terus balik.. dan tahniah jugak kepada kengkawan yang dapat APC tahun ni yang aku jumpa kat situ iaiatu Hazwan dan Azran..

No comments: