Monday, March 21, 2011

Still got the Blues


entah naper hari ni tetiba layan blues pulak.. hmmm... biasa le.. tetiba terasa diri ni lapang.. tiada kesibukan seperti biasa.. mungkin ini anugerah tuhan yang berikan kepada ku... mungkin suatu ketika dulu aku cukup sibuk dengan keluar sana sini.. meeting sana sini .. sibuk buat assignment dan sebagainya kini.. aku dapat rilek sambil fb.. tiap2 malam dapat membaca Al-Quran dan bermain bersama anak2.. mungkin ini antara hikmahnya.. biarlah aku kini sebagai lay-man rilek dan buat kerja aku..sehari 4 jam.. syukurlah jika orang lain kena kerja 8 jam ataupun 12 jam.. aku kena 4 jam pun ok lah.. dah rezeki aku kali ni macam tu.. aku redha..apa pun aku baru je balik dari bercuti dikampung sempena cuti sekolah selama seminggu... ok laa.. lama gak aku tak balik.. enjoy cuma peluru tak berapa jenuh la.. hehehe.. so still got the blues..

No comments: