Tuesday, July 28, 2009

Mesyuarat di BPK Putrajaya


27-20hb Julai.. meeting kat BPK. translate bali modul bahasa Inggeris ke bahasa melayu.. camni laa.. penat2 buat modul dalam bahasa inggeris kena tukar pulak. ini adalah rentetan PPSMI yang akan dimansuhkan pada 2012 nanti. biasa la kita ni orang bawah apa disuruh itu yang kita buat kan. naasib la.. nasib baik dia tak suruh tukar ke bahawa jawa pulak hehehe. apa pun enjoy jugak kat sini sebab boleh jumpa member member BPK.. nanti kejap aku kena balik penang pula.. esok ada perjumpaan dengan lawyer berkaitan dengan pengambilan tanah di penanti. harap 2 dapat la pampasan banyak sikit.. boleh la tampung mana2 hutang dan boleh ganti tayar waja yang dah nak botak tu. tapi entah bila baru nak dapat aku pun tak tau.. tak pa laa. lagi pun kalau viva nurul keluar hari ni boleh la aku terus hantar balik penang. kalau tak aku pakai dulu la biaq dia pakai kelisa aku dulu.

No comments: