Monday, June 17, 2013

Kursus di Coral Bay Resort Pangkor

Hari ni 17hb  sampai 20hb Jun aku bergerak dari pejabat aku di BTPN Selangor menuju ke Pangkor untuk menguruskan kursus pemantapan pengurusan pejabat menggunakan aplikasi ICT dibawah anjuran UPPPK. bergerak dengan menaiki bas yang pada mulanya aku nak pergi dengan kereta namun last minit aku decide naik bas lahh.. Senang sikit agi pun tak perlu nak fikir tentang parking kereta nnt di Lumut.
Agak lama aku tak kunjungi Pulau Pangkor ni.. Rasanya last pada tahun 2006 bersama dengan JPS dibawah ICTL bersama dengan en. Razak ICT dari JPS. Kini aku kembali lagi sebagai pegawai pakej yang menguruskan pakej dan latihan bagi BTPN Selangor. Ini merupakan trip yang keberapa tah selepas Ipoh, Cameron Highland dan Port Dickson... ok .. nnt sambung lagi.. seronok pula menulis dalam blog ni

No comments: