Wednesday, December 14, 2011

Sukan Piala KPP BTPN Selangor




November hari tu tempat aku reja ni buat sukan.. ala macam sukan tahunan sekolah le tapi ia dipanggil Piala KPP sempena KPP kita orang la.. banyak acara yang ditawarkan.. hehehe so apa lagi aku dilantik menjadi pengelola untuk acara futsal. semua dah ejas cantik, gelanggang dah dibooked namun oleh kerana paginya tu aku terlampau letih sbb main pingpong ngan takraw, pastu tak makan pulak, masa nak sembahyang jumaat aku nak tumbang.. terus tak ke futsal sebaliknya ke klinik.. doktor pesan suruh rehat, darah pun naik dan baru sekali aku dapat diabetes.. adoi.. macam2 bersangkut.. hehehe.. kena diet la.. jaga pemakanan yang sihat je.. esok tu layan bola tampar pulak.. Alhamdulillah setakat hari ni kesihatan aku amat mengizinkan.. semoga diberikan aku kesihatan yang sihat dan dipanjangkan umur sebb aku nak tengok anak2 aku membesar sebelum aku tutup mata,.. insyaAllah... amin

No comments: