Wednesday, April 13, 2011

Gembiranya...akhirnya .. tiba masa untuk konvo,..


best tajuk post aku kali ni... yahoo..gembiranya hatiku.. mana taknya.. tarikh konvo dah keluar. InsyaAllah aku konvo pada 18 Jun 2011 nanti.. sidang 1 sesi pagi.. Alhamdulillah penat jerih lelah telah aku lalui.. berbagai masalah telah ku rempuhi .. berkat kesabaran menunggu markah dari penyarah masalah aku tu telah aku lepasi maka tiba masanya untuk aku bergembira setelah 4 tahun aku menumpu seluruh perhatian kepada pelajaran aku akhirnya kini smuanya telah berakhir.. tiba masa untuk aku menerima seggulung ijazah yang selama ini aku idam idamkan... terima kasih ya Allah berkat kuasa dan restuMu aku kini dah pun berjaya menerima segulung ijazah.. semoga semuanya akan berjalan lancar nanti.. tak sabar2 rasanya.. hehehehe.. amin....

No comments: